Individuálne hodiny mindfulness

Foto: Adobe Stock

Na individuálnych hodinách sa naučíte techniky mindfulness, ktoré vám pomôžu byť viac v pohode a menej v strese aj v ťažkých situáciách. Naučíte sa, ako byť tu a teraz. Ako si zachovať pokojnú myseľ a lepšie zvládať náročné emócie. A takisto si osvojíte cvičenia, vďaka ktorým budete viac vnímať a užívať si to, čo je príjemné a pozitívne. 

Individuálne hodiny sú k dispozícii v slovenčine alebo angličtine, pre jednotlivcov alebo menšie skupiny. Hodiny je možné absolvovať naživo alebo online.

Obsah hodín:

  • úvod do mindfulness a základné princípy
  • meditácia všímavosti v sede so zameraním na dýchanie, telesné pocity, zvuky, myšlienky, emócie
  • uvedomovanie si pocitov v tele - body scan
  • všímavá chôdza
  • ako zvládať stres, náročné emócie a myšlienky
  • súcitný prístup k sebe a prebudenie vnútornej radosti

  • mindfulness v každodennom živote

Prínosy mindfulness:

  • znižovanie stresu a napätia
  • zlepšenie kvality spánku
  • zvýšenie schopnosti sústrediť sa
  • lepšie zvládanie náročných emócií
  • vnútorná rovnováha

  • viac spokojnosti a radosti v živote

Mgr. Marta Dömöková

info@mindfulnessnakazdyden.sk

+421 904 869 444