Vitajte na stránke Mindfulness na každý deň

Objavte zdroje ako lepšie zvládať stres a nachádzať vnútornú rovnováhu s pomocou techník mindfulness. Na stránke nájdete blog s praktickými tipmi ako vniesť viac pozornosti do vašich každodenných aktivít. Môžete si tiež vyskúšať niektorú z meditácií. Ak chcete pre seba urobiť niečo viac, ponúkam Vám skupinové aj individuálne kurzy mindfulness.

Mgr. Marta Dömöková, lektorka mindfulness, vedie pravidelné meditácie v Plejs

                                                   info@mindfulnessnakazdyden.sk, +421 904 869 444  Facebook

Blog

Jednou z prvých činností, pri ktorých som skúšala mindfulness v každodennom živote, bolo varenie. Je to veľmi jednoduché a zároveň aj celkom užitočné. Napríklad venovať celú svoju pozornosť krájaniu zeleniny sa oplatí. Minimálne tak môžete predísť neželanému zraneniu a v najlepšom prípade si samotné krájanie môžete celkom užiť.

Dlhé roky som žila iba na polovicu. Cítila som iba "pozitívne" emócie. Ako je to možné? Neviem. Akosi som vytesnila všetky, ktoré boli nepríjemné, alebo ktoré nebolo vhodné ukazovať v spoločnosti.